Bestelling plaatsen
Ontdek de gewenste producten en voeg ze toe aan je winkelwagen. Bekijk de artikelen in de winkelwagen door op het winkelkar-symbool rechtsboven op de pagina te klikken. Ga verder naar afrekenen om je bestelling te voltooien.
Vul op het eerste afrekenscherm je adresgegevens in. Kies in het tweede en laatste scherm een betaalmethode en bekijk het overzicht van je bestelling. Als alles naar wens is en de klantgegevens kloppen, voltooi dan je bestelling door op de knop ‘plaats bestelling’ te drukken. Bestel je vóór 12:00 uur dan proberen wij je pakketje nog diezelfde dag op de post te doen. Dit lukt helaas niet altijd. Veel plezier met je aankopen!
Een bestelling wijzigen of annuleren
Na het plaatsen van de bestelling is het niet mogelijk om zelf wijzigingen aan te brengen of te annuleren. Neem contact met ons op, zodat wij de gewenste aanpassingen voor je kunnen doen. Na ontvangst van de verzendbevestiging is het niet meer mogelijk om de bestelling te wijzigen of te annuleren. Raadpleeg onze retourvoorwaarden voor meer informatie over de mogelijkheden.
Bestelling mislukt
Na succesvolle plaatsing ontvang je een bevestiging per e-mail. Als je twijfelt over de juistheid van je bestelling, neem dan gerust contact met ons op, zodat we kunnen meekijken en je kunnen ondersteunen.
Minimale besteldrempel
Wij zijn genoodzaakt om een minimale besteldrempel van 5 euro te hanteren. Dit omdat we ook kosten maken aan verpakking en het verzendklaar maken van je bestelling. We doen ons best dit zo laag mogelijk te houden voor jullie! Mocht je maar 1 of 2 kaarten willen, neem dan gerust even contact op. Wellicht kunnen we het op een andere manier verzenden voor je!
Hoe volg ik mijn bestelling?
Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een track & trace-code voor het volgen van je bestelling. We streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Als we afwijken van de beloofde levertijd, nemen we doorgaans contact met je op.
Geen bevestiging ontvangen
Het kan gebeuren dat de bevestiging in de spambox belandt. Als dat niet het geval is, neem dan contact met ons op, zodat we samen de status van je bestelling kunnen controleren.
Artikel niet op voorraad
In zeldzame gevallen kan een artikel onverhoopt toch niet op voorraad zijn. We nemen dan snel contact met je op en bieden een alternatief product aan. Als er geen passend alternatief is, wordt het aankoopbedrag terugbetaald.
Verzendkosten
Wij krijgen wel eens de vraag, waarom niet gratis verzenden? Wij rekenen alleen het verzendtarief door wat de vervoerder ook aan ons verrekend. Eventuele extra kosten zoals verpakkingen, etc nemen wij voor onze eigen rekening. Wij hebben helaas niet dezelfde voordelige contracten die grote webwinkels hebben waardoor zij gratis verzending en retour kunnen aanbieden.
Soms wil je maar 1 of 2 dingen bestellen en kan dit met de reguliere briefpost. Wij bieden dit niet via de webshop aan aangezien dit erg lastig inregelen is. Maar neem gerust even contact op met ons, wellicht kunnen we dit prima voor je regelen! Dit geldt natuurlijk ook voor internationale adressen!